19.12.2014

New In

Siinä Se nyt on.
 Lily.
Laukkuhaaveistani pitkäaikaisin.

Olen haaveillut Lilystä jo usean vuoden ajan. Musta ja Oak Lilyn väreinä ovat vuorotelleet haavelaukkuni värivaihtoehtoina. Rehellisyyden nimissä olen vanonnut mustan värin nimeen ensimmäisessä Lilyssäni mutta yllätyksekseni toisin kävi. 

Olen metsästänyt vähän käytettyä Lilyä epäsäännöllisen säännöllisesti enemmän ja vähemmän tosissani. Muutaman hyvän yksilön olen menettänyt niukasti huutokaupan raadollisella viimeisellä metrillä. Jälkeenpäin ajatellen ehkäpä niin oli tarkoitettukin. Havaitttuani kuvissa esiintyvän Lilyn olevan myynnissä luotettavalla muunmuassa Mulberryn second hand- laukkuihin erikoistuneella myyjällä, en voinut muuta kuin kiittää itseäni siitä etten ollut hätäpäissäni hankkinut hetkeä aiemmin hieman nuhraantunutta Lilyn oakin värissä. Minä, ajattomien asukokonaisuuksien ja asusteitten, kruunaamaton suosijja otin, repäisin ja hankin
Dark Heather Feathered  Friends Printed Leather Lilyn.


Second Hand- kaupat ovat www-avusteisesti melkoisen jännää touhua. Muutaman kaupankäynnin kokemuksella olin enää vain hieman epäluuloinen kuinka tällä kertaa käy. Onnekseni huoleni Lilyn kunnosta oli turhaa sillä laukku on lähes uutta vastava!


Lily on jo päässyt ulkoilemaan muutamaan otteeseen. Tavoitteenani on saada asukuvia kera Lilyn kunhan vain saan hankittua kuvaajan valoisaan aikaan :)

Tälläista tällä kertaa. 

Mukavaa alkanutta viikonloppua kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti