26.3.2014

Lumene - BB

 
Tossuostoksien aikaan nautittiin Mammuttimarkkinoiden ilahduttavista hinnoista. Kuten totuttua, Mammutit altistavat aiemmin sivutettujen kosmetiikkatuotteiden kokeilulle. Sorruin siis jälleen minäkin; mukaan tarttui Lumenen paljon kehuttu BB-voide.
 
Olen jämähtänyt meikkipussiini vakiintuneisiin tuotteisiin. Uskaltaudun harvemmin mukavuusrajojeni ulkopuolelle mitä itselleni uusiin kosmetiikkaan tulee. Olen tehnyt useaan otteeseen hutiostoksia pohjameikkivalmisteissa. Milloin hankitun valmisteen väri onkin kotona väärä, koostumus jotenkin "epämiellyttävä" tai olen saanut allergiaa... Tällä kertaa en joutunut pettymään.
 
Olen käyttänyt BB:tä tuoteselosteen ohjeistuksen mukaan päivävoiteen tapaan. Voide tasoittaa tehokkaasti ihoni virheet ilman maskimaista vaikutelmaa. BB on pitänyt ihon "kuulakkaana" koko päivän ajan. BB:n päälle olen valinnut aamun fiiliksestä (ja kiireestä) riippuen joko meikkipuuteri ja irtopuuterin tai pelkän irtopuuterin. BB ei ole pettänyt vielä pitkänkään päivän aikana <3 Suosittelen siis (tämä ei ole maksettu mainos ;) ).
 

Oletteko Te lukijat koittaneet Lumenen BB:tä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti